عنوان کتاب:

نمونه آزمون های مستند و پرتکرار برگزار شده استخدامی کارشناس امور اداری

پاسخنامه: تشریحی

تعداد صفحات: 344

خرید این کتاب:

کتاب کارشناس امور اداری

مشاهده سایر کتب:

کتاب های استخدامی حسابداری

کتاب های استخدامی مدیریت

 

آشنایی با کارشناس امور اداری

کارشناس اداری مسئولیت بسیار مهمی در یک ارگان دولتی و یا خصوصی بر عهده دارد و باید توانایی برنامه ریزی و هدایت و هم چنین هماهنگی خدمات اداری را نیز داشته باشد. هم چنین احتمال دارد یک کارشناس اداری در یک سازمان کوچک مسئولیت همه وظایف اداری شرکت را بر عهده داشته باشد.

کارمند امور اداری مسئولیت هماهنگی و برنامه ریزی خدمات و فعالیت های یک سازمان را بر عهده دارد تا سازمان بتواند به صورت منظم فعالیت داشته باشد. کارشناس اداری معمولا زیر نظر مدیریت سازمان به بررسی خدمات سازمان و در نهایت برنامه ریزی برای انجام مسئولیت های لازم مربوط به امور اداری می پردازد و یا امور استخدامی که در حیطه فعالیت های سازمان است را مورد بررسی قرار می دهد. اغلب یک کارشناس اداری در یک مجموعه اداری کوچک تمام مسئولیت های مربوط به سازمان را بر عهده می گیرد ولی در ارگان های بزرگ تر فقط مسئولیت بخش امور اداری را بر عهده دارد. هم چنین مسئول رعایت کردن استانداردها در کلیه قراردادهای مربوط به سازمان است. در عین حال باید تمام الگوهای مصرف انرژی و درست کار کردن تمام تجهیزات اداری را کنترل کند و بهتر است برای خرید تجهیزات اداری سازمان از وسایلی تهیه شود که مصرف انرژی پایین تری را داشته باشد. هر چقدر کارشناس در وظایف خود دقت لازم را داشته باشد و تجهیزاتی که مورد نیاز کارکنان است را تهیه نماید در بالا بردن میزان بهره روی و رضایت کارکنان تاثیر بیشتری می گذارد.